TRÖTT

Jag är trött nu för tiden snart så står man här och är mamma till en
underbar liten flicka.Jag längtar så mycket.
Jag har haft för mig så mycket i 2 dagar hade jag min syster dotter här hemma.
Jag har mått illa och inte orkat bry mig så mycket om min blogg fast jag älskar och
skriva men jag har lite uppehåll när jag mår illa har ingen lust med något då.

När jag hade min syster dotter här hemma så var vi ute och lekte sen
gick vi in och lekte med lera jätte kul tyckte hon att det var och sen med fingerfärg.
Jag har  i alla fall jätte bra.
Ska väl ta och skriva mer nästa vecka i morn så åker vi till killens föräldrar och
ska passa derass hundar i några dagar.Då dom åker till Sällen och åker skidor.
Det var bestämmt att vi också skulle med men inte nu när det är snart dax och bli
mamma då känns det bättre och vara hemma och  bara ta det lugnt.

På måndag börjar jag o och jobba får se hur länge jag
orkar jobba till inget bestämmt än.
Jag vill jobba så mycket jag kan och orka.
Jag är hårt av mig det vet även min chef.

Nu i kväll blir det film.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0