Bebis i mage :-)

Nu är det faktist inte så lång tid jag har kvar av min gravidet
fast jag har inte kännt av så mycket än men jag vill gossa med barnet
det är det jag längtar efer.Men klart jag längtar efter att få känna sparkar
i magen supi kvarten.Alla säger ju att det är så mysigt och i bland så jobbigt.
Jag har i alla fall upplevt att jag haft en skön gravidet ens så länge.
Har blandannat  fått känt små sparkar värka vara en vilda där inne i
mammas lilla mage.
I går var jag hos läkaren och det blev beräknat till att vi ska ha barn
den 11 April.Så det är bara ut och köpa lite små leksaker ett babygym
och en spjälsäng. Så lite ska vi väl shoppa nu.
Kommer bara att köpa det som är viktigt just nu då vi inte kommer
ha så mycket pengar dom här månaderna.Blir ju annat man
måste köpa...Vi tog även reda på vad som gömmer sig i mammas
mage det är en liten söt flicka. Vi ska döpa henne till Linda annars
får hon det som andra namn som jag har.
Finns så många söta tjejnamn.
Mina favorit namn är:
Sthefanie
Nelly
Tindra
Elin
Emma
Amanda
Kitty
Malin
Nicole
Celinda-Cilinda
Emmy

Så det finns i alla fall många tjej namn för oss :-)
Ska bli så kul med en bebis i huset.
I dag kommer min systers dotter över hit.
Jag ska passa henne i dag fram tills morgon kväll.
Är ju ledig hela nästa vecka.
Då jag pratade med chefen.
Nu ska jag berätta vad chefen sa:
Jag Chefen kom hit
Chefen vad är det?
Jag det är en sak jag måste säga till dig
Chefen vadå?
Jag hmm inte lätt och säga det men jag är glad
och lite orolig hur du ska ta det ta 3 djupa andetag.
Chefen bara 1 2 och 3 nu får du berätta.
Jag men tänk om du sparkar mig?
Chefen Nej det skulle jag aldrig göra om du inte
tagit något här i frpn.
Jag tur då kan jag säga det.
Jag är gravid och jag ska ha bebis redan i April
Chefen alvarligt
jag ja det är sand jag vet att det inte syns men det känns och sen
ska jag få en liten töss.
Chefen Grattis du får jobba så länge du jobbar och efter du gått
hemma är du välkommen hit igen.
jag är så glad bara tackade min chef massa gånger jag är så glas.
Jag har jobb och jag ska bli mamma vad roligt
Det är det bästa som hänt mig.
Och på helger när bebisen slutat amma ska jag jobba så gott det går.

Nu ska jag vara jag ta en kopp kaffe på det här jag är ledig 1 hel vecka nu.
Och det blir och passa barn vad skoj det ska bli
Hoppas systers kommer snart med sin lilla dotter.
Emma kanske kommer över i dag sa hon om hon hinner.
Hon pluggar ju så hjäkla mycket bara och tenta nästan jämt.
Så jag kanske ska passa hennes barn någon dag om det blir för mycket
för henne.
Olwer som är 4 han är busig och kräver så otroligt mycket uppmärksamhet
medans Kim som är 2 är hur lugn och go som helst.
Olwer kan få massa utbrott och så i bland klarar inte ens Emma med det.
Hennes man jobbar mycket så det blir tungt för henne.
Hoppas bara det blir bättre med Olwer så han inte ska få sina utbrott varje
gång Emma går till kim för kim vill också leka med mamma.

Längtar så mycket tills lillan kommer då lär det bli lite små bus och kel i
den hela leken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0