Barnrum





Får jag en liten flicka ska det vara rosa i ett av rummen.
Blir det en pojke blir det grönt eller blå eller någon
annan dessignad färg kanske prickar i ett hörn.
Jag har ju trots allt 2 av rummen som jag börjar med och
ett ska vara riktigt härligt barn rum ett annat ska vara i ett litet
barndessign.
Då jag gillar att dessigna så tycker jag bara att det är kul.

Den värkar också väldigt väldigt toppen sköt bord och säng i ett.
Jätte bra och nära .
Röda tappeter inte helt fel.


Å så där skulle jag vilja ha.
Undra om man kan försöka och måla av den kanske.
Så kan man måla där sängen ska stå.
Jätte mysig barn bild.

Eller något med disney motiv på?
Oj hjälp vad mycket det finns och vad mycket ider man får.
Något snyggt ska det väl allt bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0