Vinn en weekend för två



http://www.airtours.se/
  tävlar ut en weekend hos Engla.

Kolla in bloggen och tävla ni med.

Är med i en underbar lyxig tävling
där man har chans att vinna en resa
för 2 på airtours.se
Till olika länder gå in på sidan
så ser du vart du kan åka om du blir
den lyckliga vinnaren.
men kom även i håg att också jag vill vinna
den lyxiga resan som Engla har.
Tänk att vara så underbar att kunna lotta
ut en resa en helt underbar fantastiskt persen
som gör det :-)

Om jag blir den lyckliga sessan
så vill jag packa min lilla rosa
väska och ta flyget till Las Palmas.
Där skulle första dagarna gå ut på att
bara sola och bada som man gör när
man åker långt i från sverige.
När jag blivit tillräckligt brun tar
jag och hyr golfbagar till killen o mig
så det blir lite äventyr gol för honom.
Tänker även att prins ska följa med
och hans älskar så klart golf.
Och såg att dom hade massa trevliga golfbanor.
Det skulle bli en hel del golf.
Efter man har gjort det blir det till
att gå på stan och shoppa för en lyxig plinga.
Även besöka fina resturanger och bara njuta
ut av maten.
Skulle vara så gött och få komma bort nu
är så trött på vintern och all snö.
Vill ligga på en strand under
en palm med en drink i handen och bara
njuta och ta igen sig.
jag hoppas resan går hem till mig
jag skulle bli så glad och hoppa upp o ner
av glädje.
Drömmer om Las Palmas snälla gör så
jag får åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0