Välommen till mej.

Jag heter Linda och är 22 år.
Bor i en liten stad i södermanland.
Jag jobbar i en affär.
Jag tycker om inredning och så.
Och jag ska försöka blogga mycket om mej själv
hur jag vill att mitt hem ska se ut.
Jag tycker hemmet är det viktigasde jag har det bor man i varje dag
så det är viktigt för mej hur det ska se ut och så.
Sen så klart gillar jag utmaningar och så är en riktigt
tävlings brud måste jag säga.
även blogg tävlingar är skoj det.
På fritiden spelar jag även fotboll gilalr boll sporter till sommaren
är det mycket golf då min grabb är en golf nörd,o jag har inte fått in talangen än
men det kommer väl förhoppningsvis.
på fritiden är jag med killen eller tillbringar mycket tid i hemmet.
Jag tycker även om att måla bruka måla lite tavlor också
som jag senare sätter upp på väggen.
Mn kille och jag bor ett hus ute på landet med fullt med djur.
jag tycker även om att fotografera det är ett av mina stora intressen.
I sommras målade vi om huset till en ljus gul färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0