Sjuker.

Bö nu har jag legat i sängen och däckat hela dagen.
Dels besviken på att man är så hjäkla sjuk vill bara ha tillbaka mina pigga
kraffter så jag orkar jobba i morgon vill bli frisk..
Jag har bara sovit i sängen och nu vaknade jag till och känner mig något
bätttre.Jag vill jobba i morgon.
Satt och kollade på bonde söker fru men jag blev trött ut av det och satt
mig här och skriver lite  om mej själv.
Min man åt pizza i dag medans jag drack soppa tror ju att man ska bli
frisk ut av det.
Min syster ringde förut och ville komma över nu i kväll men jag var tvungen
och säga nej hon hade tänkt ta med sig sin dottern men jag vill inte
smitta ner dom skulle vara synd om dom blir sjuka nu :-(
Så vi bestämde vi skulle ses någon annan dag då jag är pigg.
På fredag är jag ledig tror jag om jag orkar jobba så jobbar jag förr
vill ju ha in pengar nu lagom till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0