Sjuk

Just i allt stress blir jag sjuk nä nä nä jag vill inte vara sjuk har världens
häftigasde huvudvärk.
Jag vaknade 4 fixade till mig och mådde så hjäkla bra tog lite alvedon pch kaffe
för att klara med den här långa dagen sen åkte jag till jobbet träffade några arbetskamrater
och började planera för dagen.
Lagom när alla folk börja komma känne rjag i kroppen stress stress stress ajfan jag pallar
inte dagen dunk dunk dunk i huvudet det är huvudvärk...Jag går in på toan känner
mig helt borta kommer ut efter 5 minuter då hittar en kamrat mig och ser mig hon
säger att jag borde åka hem men jag säger i mot och jag vill så gärna vara kvar
men hon säger vi klara oss en dag utan dig :-) jag börja nästan och gråta säkert
jag vill vara här och hjälpa till jag älskar mitt jobb.
Men jag är tvungen och lyssna på min kropp och min arbetskamrat sen
så tar jag bilen och åker hem.
Nu ska jag snart lägga mig i sängen så jag kasnek kan jobba i morn.
Jag har i alla fall pratat med min arbetskamrat och hon sa senast
att det var gasnka lugnt som en vanlig dag.
Haha det vet jag inte om man ska tro på :-P men jag får tro på henne
och bara tänka på mig själv i dag.
sköt om er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0