Oj vad dagen har gått.

Nu så är det redan kväll har inte alls gjort mycket i dag mest tagit det lugnt
kanske beror på att man har jätte ont i halsen ajaj vad ont man ska ha det.
Jag har mest bara dammsugit i dag och varit ute på skogs promeanad,,,,
På efter middagen kom en bekant över till mig vi tog en fika här hemma
hos mig väldigt trevligt hade vi förstås , och träffa henne då vi inte har träffats över
1 månad. Gumman min vi får faktist ta och träffas oftare.
jag vet att vi båda jobbar mycket.
Nej i morgon så ska man i väg och jobba 12 timmar trevligt men bra betallt
tackar för det.
på kvällen ska jag passa min dotters bebis å så kul det kommer att bli :-)
Undra hur mycket bus det blir av här i morgon?
Jo det lär bli mycket bus.
Men jag hinner och piggna till innan bebbe kommer då jag börjar redan vid
6 i morgon och slutar 6 så jag får stå i hela dagen.
Hem och äta och ta det lugnt hämta hem kraffterna sen så kl 8 kommer
lillan på besök ska vara hos mig hela kvällen.
Det ser jag fram i mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0