Min dag.

I dag har jag haft en städ dag ni vet jag jul städar nu så det är fint sen passade jag även på
och baka lussebullar o pepparkakor.När det var klart kom min syster och dotter förbi.
lillan låg  och sov så hon fick inte smaka något ut av det goda jag hade bakat fast
hon hade säkert inte fått smakat någut ut av det goda heller för hon är nog väl lite för
liten för att stoppa sånt gott i munnen.
Men min syster och jag hade det trevligt satt där och skrattade och snackade massa skit.
klockan gick fort så hon var tvungen att gå sen då hennes man skulle komma hem
snart så jag blev kvar hemma själv då passade jag på att göra mat till min man.
kocken själv bjöd ju på lassange det är alla människors favorit om man vågar smaka min.
Nu håller jag på och tvätta hela kvällen lång.
Får se vad jag ska göra i morgon kanske tvätta bilen om vädret tillåter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0