Jobb jobb jobb.

Nu är det jul det märks värkligen i affärer och sånt specilet jag som jobbar i affär
märker ju hur mycket folk som handlar nu.Hela dagen har varit fullt upp ingen lugn
stund annars bruka man hinna och prata med någon kund nej inte inte dag bara jobb och jobb
och hej hela tiden.Stress stress stress är vad det är nu det vet nog alla som jobbar i butik.
Jag fick jobba över i dag kanske inte det roligasde men så mycket folk som det var i dag
så kunde jag inte bara säga nej jag vill hem och sova.
Så nu har jag har jag jobbat några extra timmar bra det då man behöver pengar till jul.
Ska nämligen ha julbord här med jobbar kompisarna i helgen det uppskattar dom att
få komme hem till mig och äta god mat och dricka och bara snacka massa skoj......
Nu är det kväll känns inte alls att det var länge sen man gick upp ur sängen snart
dax och sova börjar redan 6 i morgon *jäsp jäsp*
slutar också kl 18 i morn. I kväll blir det väl äta litepopcorn och gå och lägga
sig så man orkar upp i morn och är trevliga mot sina kunder annars är man allt
för sur så vågar dom nog inte komma tillbaka till mig och det vill man inte ;-D
Jag och några jobbar kompisar var ute och käkade på en rasturange i dag
jätte god mat och så hade vi 1 timma rast så det blev lite lugnt den timme men sen
in i arbete och börja stressa på.
Nu är jag nöjd att man är hemma tur att gubben inte är hemma nu
han kommer lagom när jag ska sova det blir bra det så jag får en
lugn stund nu i kväll.
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0