Hemma

Nu är jag hemma från allt jobb och nu är det helg tur jag är ledig i helgen
nästa helg är det min helg och jobba haha det blir säkert bra det , snart kommer
gubben hem och gör mat till mig, vist har man en schyst snubbe i huset ;-)
som kan göra mat till bruden.Ska äta och duscha sen blir det att passa
systers bebbe så det blir kul får väl se hur länge jag ska ha henne.
Min syster frågade mig om jag ville ha henne tills på söndag?
ööö vad svara man på den frågan? Jag sa faktist att jag skulle tänka
på saken då jag måste fråga snubben sen så vet jag inte om jag ska
passa på och julhandla i helgen.Men då skulle man kunna ta med henne till
butiken och handla lite julklappar.
Så går snubben med på det då tar jag henne hela helgen.
kan vara roligt att passa på och ha ett barn här i stora huset
finns massa att göra här.....Kommer bli så kul om jag får ha henne
här hela helgen....nu ska jag gå och inreda lite ska sätta upp tavlor
på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0