Helgen slut.

Hej alla gud va min helg har gått fort gösses jag hade fullt upp hela tiden
det blev ju så att jag fick ha bebisen hos mig hela helgen.
Jätte skoj var det ska jag säga er.
Vi åkte bland annat pulka och bakde pepparkakor och goda blev dom med
för den delen så det ger oss ett plus.
På söndag så tog vi det mest bara lugnt för hela lördagen hade vi gjort så mycket
bakat varit ute och busat med mycket mer.
Så på söndag blev det att åka och handla med bebbe och det gick helt hyffsat
bättre än vad jag hade trott.
På kvällen innan min syster skulle komma passade vi på att göra ett pepparkaks hus
och det var roligt.Bebbe kan inte hjälpa till så mycket sitter mest och kolla på och håller
en sällskap men jag tycker endå så att bebbe var med och bakade pepparkakor.
Efteråt när vi var klara kom min syster förbi och då tog vi en fika och snacka om hela helgen
så hon var inte härifrån förän 11 så jag var så trött jag gick bara och la mig.
I dag har jag jobbat lite 8 timmar i alla fall känns gött och vara hemma nu ska jag säga er.
Blir en liten filmkväll här hemma och så blir det någ att tvätta och städa nu innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0