En hel dag på jobbet!

Jag är frisk som en fisk i dag och jag har tillå med varit i väg till jobbet
i dag jätte kul var det.
Det hade varit fullt ös i går och det kunde jag ju tänka mig att det var
då vi är inne på en bra månad då alla affärer går det bra för.
Så i dag var det mycket man skulle hinna med och packa upp och sen
stå i kassan.Bara för man står i en kassa så tror folk att dom kan behandla en illa
om man råkar ge tillbaka för lite pengar eller man jobbar för segt....
Men hallå förstår ni inte att det är stress och vi kör ju på så gott vi kan.
I dag var det en tant som blev jätte sur på mig då hon fick ståi kö i 20 minuter.
Ganska vanligt faktist nu så här på dagen och den månaden.
Men i alla fall sa hon att vi borde sätta in mer folk och att vi borde
jobba på hårdare och vi pratar för mycket jag typ ööö jasså det gör vi
men heregud vi måste ju få säga hej till våra kunder passar det inte dig
så kan du sticka för jag vill ha trevliga pratglada kunder som kommer hit.
Snacka om att tant blev sur.
Men jag tog inte åt mig för jag vet att kunderna trivs bra om man är trevlig och social.
Nu skiter vi en den tanten och kör hårt i morgon :-)
I kväll har jag tvättat kläder mycket arbetskläder fick det bli
då jag byter kläder varje dag när jag kommer till jobbet.
Nu ska jag ta kaffe och sitta vid tvn ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0